Opleves støj på linjen?

Oplever et medlem langsomt eller ustabilt internet fra Yousee skal man foretage sig følgende

  • Undersøg, hvis muligt, om andre (naboer eller andre medlemmer) har samme problem

  • Hvis man er alene om problemet kan man med fordel undersøge egen forbindelse ved at koble en computer direkte op til yousee modemmet med en kabelforbindelse. Det er vigtigt at alt andet udstyr frakobles modemmet da defekt udstyr kan skabe problemer og ustabilitet på forbindelsen.

  • Opleves der stadig problemer efter dette skal man tage kontakt til Yousee (tlf. 70 70 40 40hav dit kundenummer parat) så hurtigt som muligt efter man har opdaget fejlen så denne kan blive lokaliseret og løst.

  • Det kan kræve at der skal en tekniker forbi adressen. Dette gøres dog omkostningsfrit for medlemmerne forudsat at problemet løses til og med Yousee modemmet. (eget udstyr kan der ikke ydes support til).

Bliver problemet stadig ikke løst kan man kontakte foreningen på

tlf. 61 43 66 31 eller E-mail: formand@sulstedantenneforening.dk